Esrazeynepsare Adet ağrısı gibi de ağrım var sabahtan beri, biraz geçmişti yine başladı 😔 korkuyorummmmmm 26 haftalık hamileyim
Sukufe Esrazeynepsare bende aynı haftadayım benimde adet ağrım oluyor ya bide sancı alttanda oluyor ağrım
gegicbuse Canım haftamız aynı benim bebiş sürekli sol tarafta yemek yedikten sonra akşamları aynı dediğin gibi ağrım oluyor, ya da yorulunca. Biraz dinlen, hareketi varsa hiç endişelenme bir şey yoktur :)