Betlugurnr 16 haftalık hamileyım ve aynı adet agrıları gibi ağrılar yaşıyorum belim cok kötü ağrıyo normalmi yaşayan varmı ?
ummucan Betlugurnr bnmde 16+4 bugün canm ve kaç gündür karnımda adet sancısı gb tam degil amasag ve sol tarafta karın ağrısı var anlayamadım umarm kötü bsey dgildir