rabiacoban45 Belimde küçüklüğümde kayma oldu amaliyat ol dediler bn olmadım çok ağrı yapıyo sizdede oldumu olanlar neler yaptı ? Çok ağrım oluyo cevaplarmısınız .
GamzeKa rabiacoban45 canım bende 26 haftalığım ama benimde sırt ağrım oluyor gece suçla su torbasını belime sarıp uyuyorum faydası oldu bende
Irazca35 rabiacoban45 Bende 27+6 yım şuanda çok ayakta durursam yada ani bir hareket edersem belimde bacağıma vuran bir ağrım oluyor dinlenince geçiyor 🤷🏼♀️