Daha 17 haftalık hamileyim ama çatır çatır çatlıyorum anlamış değilim basenlerm de ve yanlarımda var ama kırmızı değil beyaz beyaz neden bu kadar erkenden çatladım anlamıyorum bebek yağı sürüyorum hergün olmasa da karnım çok büyük değil aslında sadece 3 kilo aldm ama nasıl bu hale geldim anlamadım var mı öneriniz susam yağını duydum ama faydasını gören oldu mu yada başka bir bitkisel bişey yarın aktara gidicem önerilerinizi bekliyorum