Merhabalar💜 ikili test normal üçlü teste gerek yok dedi doktorum. Ama üçlü ya da dörtlü gibi daha ileri bir tetkik olan bu testleri yaptırmak istiyorum. Sanki ikili test yetmemiş doğru sonuç vermemiş gibi hissediyorum. Benim gibi hisseden var mı? Öneriniz nedir? İçimi rahatlatıp ikili teste güvenmeli miyim? Ayrıca doktorum çok tecrübeli onun gerek görmemesi içimi rahatlatıyor biraz ama yine de tedirginim. 🙏🏻🤷🏻♀️