cansel30 Ipek-16-17 ben araştırma hastanesine gidiyordum malum pandemi Hastanesi oldu o yüzden şimdi özele ezcan yalçınere başladım 12 haftalık hamileyim ilk defa gittim cinsiyeti bile söyledi samimi ve içten geldi bana memnun kaldım
_Kubragny_1717_ Merhaba ben kübra 25+2 haftaligim çömü de servet beye gidiyordum ama birakmak zorunda kaldik hastane pandemi olmus cok üzgüm cok memnunduk siz hangi doktor hangi hastanelerdesiniz
cansel30 _Kubragny_1717_ canım bende Bülent beye gidiyordum dün ezcan hanıma başladım Biga can hastanesinde yaptırıyormuş dün konuştuk
_Kubragny_1717_ cansel30 bilgin var mi bilmiyorum ama istege bagli sezeryan yapiyorlar mi birde ucretlerle ilgili bilgin varsa soylermisin ben geliboludayim ozel hastane arayisindayim
cansel30 _Kubragny_1717_ sezeryan yapıyorlar tek kişilik oda doktorun alacağı para 5550 lira dün bize öle söylediler suit oda doktorun alacağı para toplam 5750 lira
_Kubragny_1717_ cansel30 peki neden anadoluyu dusunmedin fiyatta cokmus ya can hastanesi daha uygun diye biliyordum
cansel30 _Kubragny_1717_ Anadolu da Cem beye daha önce gitmiştim devamlı kan testi ve başka şeyler istiyorlar para ver para ver mafoluyorsun. Bide artık Anadolu da ki doktorları çok önermiyorlar yakın çevremde bi kaç olay oldu.. eşimde bu virüs döneminde klinik daha iyi olur diye düşündü sonuçta Anadolu da hastane ve eskisi gibi değil bi barkot sırası bekliyorsun sorma gitsin
cansel30 _Kubragny_1717_ bu arada Anadolu da sezeryan 7000 TL normal doğum 4000 TL ve genelde doktorlar sezeryan tercih ediyor
_Kubragny_1717_ cansel30 bende duydum cok kalabalikmis oyle dediler bide simdi daha zor tabi olaylardan allah yardumcimiz olsun