Merve_kenan45 ben 20 gündür raporluyum canım bugn farklı bi doktora gittim, sizin rapor almanıza gerek yok dedi size bulaşmaz dedi bana çok saçma geldi.benim işyeri kendisi dedi sen risklisin git rapor al ortalık düzelene kadar gelme dedi. Bende sağlık ocağından aldım.