Kaç haftalıksınız acaba. Dün bende öyle bir şey yaşadım. 10+4teyim ben. Tansiyonum yükseldi ve çamaşırımda sanki tuvaletimi yapmış gibi bir ıslaklık oldu,eşofmanıma geçti. Doktoru aradım hemen tansiyon için normal dedi ıslaklık içinde akıntıdır 10 haftada asla suyu gelmez dedi. Su gelmesi için kanaması olması lazım öncesinde dedi. Bi nebze için rahatlar belki🙏