Gunes_ 31+2 hamıleyım bebegımın hareketlerı cok cılız ve seyrek anlamadım gitti cok hareketlı olması gerekmıyormu?
Sueda29 Gunes_ benm hareketleri zayıf 33 olcam bende neredeyse..kaburgamı sıkıştırıo bazen.bazende hıçkırıo bebeğim başaşağı bu arada
hilal-ali32 Yeri daraldı iyice bizde 32 deyiz gün içinde 10-15 tekme sağlıklı olduğunu gösterir dedi doktor.
M3t3da Bende 31+5 im bendede oluyor öyle bi bakıyorum 2 gün çok az hareket ediyor gibi geliyor sonra düzeliyor bazen çok atıyor bazen az.yeri daraldığı için sanırım