Merhabalar, bıliyorsunuz şuan ki virüs yüzünden hastanelere gitmeye korkar olduk. Hatta ben 2 aydır kendi doktoruma gidemiyorum. Sırf hastaneye girmek istemedigim için. Ama şuan kadın doğum kliniğine gitmeyi düşünüyorum. Hem daha hijyenik olduğunu ve işlerimi hemen haledebilecegimi düşünüyorum. Esenler civarı veya Avrupa yakası kliniğe giden var mı? Varsa ücret bilgisi verebilir misiniz