Aayyssuu Asliasli_ normalde bugün randevum vardı özel klinik olmasına rağmen 1 hafta erteledim ama haftaya mecbur gidicem detaylı ultrason için bence 1 ayı çokta geçirmemek lazım can taşıyoruz canım sonuçta 🙏
KubraSS- Asliasli_ Ben Salı gittim maske eldiven bir taktım eve geldim duşa girdim makinaya çamaşırları attım ayrıntılım vardı inşAllah bizleri meleklerimizi korusun Rabbim 🙏🏻
NurayHakyemez Asliasli_ bende cok kararsiz kaldim kimi anneler gittim iyiki gitmisim kimi gitmedim doktor gelme dedi diyordu ben de en son gitmeye karsr vermistim bugun haberleri okuyunca vazgectim çocuğumun hareketledini takip ediyorum 29.haftadayim uyuyup uynadigi saatleri belli eger hareketlerinde birsey olursa o zaman gtmeye karr verdim
OzlmK 10+4teyim. Doktorla görüştüm. Normalde 11de gidecektik ama bir hafta attık. 12de gideceğim,mecbur gidilecek yapılması gereken bir testi varmış. Doktor hastanede herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi.
Urul_yildiz 😞bende yarın hem dahiliye doktoruna hem kadın doguma gıtmem gerekiyor mecburuz neyapacam bilmiyorum eabbım evlatlarımızı korusun🤲
Dilaraozturk Asliasli_ mecburen gidicem pazartesi günü 35 haftalık olduk normal istiyordum ama virüs yüzünden sezeryan için gün alıcaz
ozgeoz26 Merhaba 17+5teyim 16 nisanda sağlık ocağında tetanoz aşım var 18 nisanda detaylı ultrason mecbur gideceğim tek temennim o tarihe kadar durumların düzelmesi hiç umudum kalmadı açıkcası çok üzülüyorum