DG2918 Merhaba, Pendik medipol hastanesinde Doğum yapanlar doktor ve doğumlarının nasıl geçtiği hakkında bilgi verebilir mi ?
Kismett Sonsuzkez1 bn sormustm var denmisti ama ya doktoru yada hemsiresi mi ne yokmustu 2 hafta snra baslayck denmisti.
Odncbtl Sonsuzkez1 bende 3 aydr kontrole gidiyorum oraya . Bi tanıdığım doğumunu orda yapmıstı . Memnun kaldınmı diye sordm öünkü yeni hastane çok doğum yapanda yok kafamda soru kalıyodu . Doğumdan vs çok memnun kaldım sadce yeni doğan ünitesi yok demişti bebek sarılık olmus çamlıcaya sevk etmişler 1 hafta oraya gitmiş gelmiş
Sonsuzkez1 Odncbtl Ya öylemi çok önerdiler banada fakat benim ikizlerim olacağı için yenidoğan ünitesi mevcut bir hastane bakıyordum. Teşekkür ederim cevabınız için. 😇
Odncbtl Sonsuzkez1 ne demek ama siz yine bi sorun isterseniz benm dediğim arkadaş 1 ayı geçti doğumunu yapalı 😊belki yapmıslardır