Minelimmm Canım normal bende ilk 20. Haftada bir iki hissettim sonra bi hissetmedim suan 24+5 olduk Allaha bin şükür daha düzenli hissediyorum. Kasintin gelince karaciğer enzimlerine baktır. Kan tahliliyle bakiliyo gebelik kolestazi olabilir bende çıkmıştı 15. Haftamda ilaç verdiler yaklaşık 1 aydır felan düzene girdi ara sıra kasintim oluyo yine ama unutma enzimlerine baktır.