seheryldrm Berfff2 karnınız büyüdükçe göbek deliğiniz geriliyor ve bundan dolayı acı hissediyosunuz muhtemelen benimde öyleydi ama sonra geçti 39+1 im
Berfff2 Senatorun kasıklarım da çok ağrıyor hiç bilemedim bu dönemde hastaneye gitmek istemiyorum ne olcak bilmiyorum ya
Berfff2 Lilamor77 benim de kasıklarıma da ağrı saplanıyor 2 gündür geçmeyen karın ağrım var ne olcak bilmiyorum 😒
Berfff2 seheryldrm Ben de onu düşündüm 2 gündür geçmeyen karın ağrım var arada kasıklarıma bıçak saplanması gibi ağrı giriyor sizde de olmuşmuydu böyle
seheryldrm Berfff2 yattığım yerden kalktığımda hissediyordum o acıyı ama nedenini bilmiyorum onun yalancı sancı dedikleri olabilir net bilgim yok açıkçası şu an genelde bel ağrısı yaşıyorum ben o da normal artık zaten
Zuleyha85 Berfff2 benim de çok feci şekilde ağrıyor göbek deliği etrafı 36+3üm sebebini bende bilmiyorum 🤷♀️
Murataras01 Berfff2 benim göbek deliğimin içi iltihaplanmış gibi farklı bir şey olmuş sizde de var mı 33 +5 im bu arada
Berfff2 Murataras01 yok benim sadece değişik bi ağrı var sanki içerden çekiliyor gibi bi de Geçmek bilmeyen kasık ağrım 😒
pinarim35 Aynısını bende yaşadım korkulacak bişey yok magnezyum İçin, bebek büyüdükçe yer açmaya çalışıyor ve göbek deliği sanki düşecekmiş gibi acı duyuluyor.
pinarim35 Berfff2 kasık ağrım oluyordu bi gün işe giderken çok fena böyle bişey batıyor gibi kramp a benzer bi durum olmuştu doktora gösterdim ve omzu kasıklarının orada Duruyor ondan omzu batıyor demişti 😇 bişey olmaz merak etmeyin. İdrar yolları enfeksiyonu var mi ona dikkat edin gerisi önemli değil
Berfff2 pinarim35 teşekkür ederim içimi rahatlattınız ya ne zormuş hamilelik 🙈 inşallah idrarda enfeksiyon yoktur hastaneye gidemiyorum virüs muhabbeti yüzünden endişelendim baya
seheryldrm Berfff2 ilk doğum olunca her şeyden tedirginleşebiliyor insan maalesef ben 39+2 oldum ondan bel ağrısı filan gayet normal tabi😄