8-Cigdem-k Arkadaşlar Eskişehir de olup gür life hastanesine giden var mı yada Anadoluya doğum için hangisi daha iyi lütfen bilgi verin
Kdemir 8-Cigdem-k ben anadoluya gidiyorum, gürlife a giden bir tanıdığınızın doğumunda sıkıntı olmuştu ama hastaneden kaynaklı değil sadece yoğun bakım ünitesi hazır olmadığı için şehir hastanesine yollamışlar.
Kdemir 8-Cigdem-k tanser şenses e gidiyorum fiyatlar normal 3 bucuk sezeryan 4 ama zam gelmiş olabilir biz ilk öğrendiğimiz zaman sormuştuk, hastaneyi cok beğenmiyorum sırf doktor için gidiyorum
Emelcskndgn Kdemir bende Tanser beye gidiyorum. Doğum fiyatlarını bilmiyorum sormadın yani hiç bu söylediğiniz doğum fiyatları güncel bu yıl için geçerli olan mi?
1Aysnr Anadolu’yu biraz daha iyi diyorlar gür life ı öneren duymadım hiç Anadoluda hatta Murat Boylu diye bi doktor varmış iyi demişlerdi
Emelcskndgn Hamidetelli26 teşekkür ederim☺️ benimde bu pazartesi doğumum olucakta o yüzden sordum, aşağı yukarı bu fiyatlar diye tahmin etmiştim zaten
Hamidetelli26 Emelcskndgn Ay sizde bize doğumdan sonra doğumla, hastaneyle ilgili bilgi verirseniz cok memnun oluruz 😊
Hamidetelli26 Emelcskndgn Allahım sağlıklı bir şekilde kucagınıza almayı nasip etsin. Şimdiden hayırlı uğurlu olsun Allahım analı babalı büyütsün darısı basımıza. 😊