26+5 ’den sevgiler… bugun kızçem maşaallah anneyi tekmelere boğdu. Allahım nasıl güzel bir duygu. Ama bazen sanırım iyice itistiriyor içerden ayaklarını ve canım çok yanıyor. Ama bunlar da sevgiye dahil değil mi 🥰🥰🥰 sabirsizlaniyorum, kızımı bi an önce kollarıma almak o minik ayaklarını ellerini koklamak istiyorum. Sizde de var mı durumlar? Artık yanımda uyusun istiyorum. Pamuk gibi. Ve size birşey daha söylemek istiyorum, hep düşünüyorum bunu. Gerçekten evliliği güçlendiriyor, bağı artırıyor, mutluluğu katlıyor. 🥰