Didialp erken değil bence canım ben 14+4 teyim çoktan başladım bebek arabası beşik alfim bile. Ama ben şu şekilde yaptım. Birçok siteye üyeliğim var ihtiyaçlarımi hep favorilere ekledim indirim buldukça alıyorum. 2600 liralık falan malzeme aldım 450 lira indirim karım oldu.cok farklı fiyatlar var. Hepsini biyerden alırsan daha pahalı olur bence. Hazır evdeyken kargo en güzel icat bence. Kankalarim oldular 😆