Kızlar 5 dk da bir kasılmalarım var ..Bebek kendini sertleştiriyor ve böyle yaparken adet sancisina benzer bi ağrım oluyor ..Acaba doğum sancısı belirtisi mi ? 40+5 günlük hamiLeyim ..Birde sol tarafımda kilot kenarı olan kemiğimde değişik bir ağrı var kaç gündür acaba yaşayanlar var mı benim yaşadığım gibi ?