filizzzz Ben kaldım 15 gün üst üste işinden dolayı normalde severdim ailemleyken tek kalmayı hatta babamın aklını çeler annemi haftasonu Biyere götür derdim sırf tek kalmak için, ama eşimsiz kalmayı pek sevemedim. Korkacak bişey yok kapılarını kilitle, gece lambanı yak duanı et uyu kalbine kötülük getirme ki korkmayasın