Merhabalar, miyomları olup hamile kalanlar.. kac tane ve ne kadar büyüklükleri olan miyomlarla sıkıntı yaşadınız ya da sağlıkla doğurdunuz…. bende en büyüğü 5,5 cm olan 6 tane miyom var… kendi doktorum sıkıntı olmaz çok ağrın olur demişti, bugün farklı bir doktor beni biraz korkuttu, kanamadan ölebilirsine kadar gitti endişe etmeli miyim ?