Beyzaercan Kızlar selam ., nst ye çağırdı beni doktor hanım 38 haftalık için pazartesi günü ama gitmek istemiyorum hastane çok tedirgin ediyor bide devlet çok hasta var ve kalabalık napsam bilmiyorum , sancı geldiğinde direk doğuma mı gitsem ya acaba ?
Nurseda2612 Beyzaercan bence gitmelisiniz bebeğin ve kendi durumunuzu öğrenmek açısından belki de sancınız var ama hissetmiyorsunuz. Bizim burdaki devlet hastanesi bomboş sizin oralar dolu mu
Fatma60_ Beyzaercan gerek yok bebeğin haraketleri güzelse ve sancın yoksa ama mecbur bu hafta gitmesen bidakine gitmen lazım bebeğin kalp atısı durumuna göre hareket ediyolar
arslanmerve57 Beyzaercan canım gitmelisin sadece sancı için değil bebeğin kalp atışı da önemli suyunda azalma olabilir Allah korusun aksatmamalısın.
Beyzaercan Nurseda2612 evet bizimkine başka virüslü hastaneden hastalar geldi o yüzden çok kalabalık nefes alamıyorsun
Betulbekil Nurseda2612 bende böyle düşünüyordum ama dün gittim iyi ki de gitmişim bebeğimin kalp atışları fazla çıktı pazartesi tekrar gidicem