Erdemil 36 haftalık oldum midem aşırı bulanıyor doğum belirtisi olabilir mi 1,5 cm açılmam ve yumuşama vardı ve 2 gün önce nişanım geldi. Ama düzenli sancım yok midem çok kötü neden olur
Ozgeesin Erdemil aşırı mide bulantısı dogum belirtisi kuzum ishal vs bilgin olsun dikkat et hayırlı dogum nasip etsin rabbim 🥰
SnmTt Erdemil valla benim açılmam falan yok ama bende de mide bulantısı çok fazla sebebini hiç anlayamadım sanki yeni hamileymiş gibi başa döndüm🤷🏽♀️
Erdemil Ozgeesin hep ishalim ben hamilelik boyunca. Midem çok bulanıyor suan hafif bas ağrımda var. Bende çok tedirginim gitmek istemiyorum hastaneye
ismer19 Ay tam beni anlatmışsın benimde şuan tam böyle pazar günü nişanım geldi benimde kustum kuscam o kadar kötü midem afedersin
Ozgeesin Erdemil anladım siz takip edin yine de cunku dogum anında illa su gelecek diye bsey yok kuzum sancılar 15 dk dan itibaren düzenli gelirse dinlenince geçen türden değilse dogum zamanı demektir