Merhaba arkadaşlar. Haftaya kontrolüm var 2li tarama testi yapılacak normalde. Fakat içinde bulunduğumuz durumlardan dolayı hastaneye gitmek istemiyorum. 2li taramayı yaptırmayanlarınız var mı içinizde? Yaptırmasam ne olur ki.? Hastane ortamına bir süre girmek istemiyorum.