Hilosveminikoglus Ela2019 bende aşırı geriliyodum bunu düşününce. Korktuğum gibi de oldu ne yazıkki. Kimisi hiç hissetmiyo ama bence zordu. :( Cnm sende zor olabileceği ihtimalini düşün kendini.i hazırlayıp öyle muayene ol bence
AsenaArda Nurselin11 kasıklarımda ağrı vardı regl ağrısı gibi ama doğum başlangıcı olacağını hiç tahmin etmedim
Yasemin1998 AsenaArda Suyun gelince bebeğin hareketleri nasıldı? Hemen mi sancın geldi suyun geldikten sonra ? Gittiğinde açıklığın var mıydı ?
AsenaArda Asaltntyr Hayır kimseyi almıyorlar kesinlikle, virüse karşı çok tedbirlerdi sadece 1 refakatçi olacak o da doğumhanenin dışında
AsenaArda Dilanburak 10 dakika sürdü 3 4 ıkınmadan ve hemşirelerin göbeğime baskı yapmalarından sonra bebişim çıktı 😍😍