selam kızlar sat göre 36+1 doktorun dediğine göre 37+2yim bugün kontrole gittik bebeğim 3 kilo boyu 48 cm bebek iyice kanala girmiş ntsde sancı çıktı doktorda normal yapabilirsin dedi salıya kadar bekleyelim dedi sizce salıya kadar bormal doğumum olur mu birde bu haftalar doğum yapanlar var mı kızlar nasıldı boyu kilosu doğunca nasıldı ?