Susamvemom Kızlar benim adet bitti hemen yumurtlama gördüm adete daha 13 gün var ben ne zaman yapacam gebelık testıni KafAm karıştı 🥺🥺🥺
Susamvemom Tugce1803 17-18 Mart yum oldu 19 Mart çatladı su an çatlamadan sayarsak 8 gün oldu o zaman ben 5-6 gün sonra mı yapim yani canımm 😕
Susamvemom Cafede o zamana bekleyemem ya heralde hıc belırtı yok zaten ama en azından adete 2-3 gün kala yapsam varsa da doktora gitsem dünkü kan pıhtılaşması var bende hemen iğneye başlamam lazım gebelık olursa
Susamvemom Ozlemzeynep tamam balım ınsallah çıkar ama bi yandan da korkuyorum ohal gelebilir diyorlar hastaneye nasıl gdecez bilmiyorum ya 🥺
Prensesannesi96 Susamvemom hastaneler açık olur canm ve çok iyi dezenfekte ediyorlar merak etme adete 2 3 gün kala bile çıkar benm 5 gün kala çıkmıştı ilk dusuk yaptığım gebelikte