vuslat2611 Kızlar özel sektörde çalışıp bu salgın yüzünden işten ayrılan ve haklarını alabilen var mı
Faray vuslat2611 ayrılınca değil çıkartılınca alırsınz, en son hatırladığım eğer 10 yıl üzeri çalışansanız kıdemi alabildiğimizdi şuan hala geçerli mi bilmiyorum ama.
vuslat2611 Burcu3509 ayrılmak istiyorum fakat salgın yüzünden ayrıldığımda haklarımı alabiliyor muyum onu merak ediyorum