Merhabalar 🙋🏻♀️Geçirdiğimiz endişeli sıkıntılı günlerimizin geçmesini dileyip kayıplarımız için hepimize başsağlığı diliyorum🙏🏻 Öncelikle bu benim ilk tecrübem ilk gebeliğim şuan 9 hafta 5 günlüğüz.. inanılmaz mide bulantısı ve gaz sancıları yaşıyorum. Ama bi kaç gündür göğsümün altında kalbimin hemen yanında bir sancım var koltuktan kalkarken otururken yataktan kalkarken özellikle bıçak gibi kesiyor beni . Bı durumu tecrübe edeniniz var mıdır acaba sebeplerını yada en azından normal bi durum mu yaşıyorum merak ediyorum. Malum hastanelere gidemediğimiz için. Tecrubelerınız varsa yardımcı olursanız cok mutlu olurum🙏🏻🙈🥰