Seherbektasb Ocak ayında dusuk yaptım ve ara ara kanamam oluyo bugun yumurtalama gunum basına boyle sey gelen var mı yardımcı olun lutfen…
esrams Seherbektasb öncelikle geçmiş olsun ekim ayında bende düşük yaptım yaklaşık 15 günde bir kanamam oldu Ocak sonu Şubat başı düzeldi doktorum düzensizliğin olacağını ve endişelenmemem gerektiğini söyledi tabiki ciddi kanama vs olur ise sürekli doktorunuz ile irtibat halinde olun ben sürekli irtibat halindeydim düşükten sonra rahiminizi tekrar kontrol için gittiniz mi ? Mart ayında hamile olduğumu öğrendim :) ufak bir tavsiye doktorum 2 ay korunmamı söyledi rahmin toparlaması ve bir daha gebelik yaşanırsa sağlıklı bir gebelik olsun diye Allah isteyen herkese nasip etsin sevgiler
Seherbektasb sevenpolat 6 haftalık tı 1 hafta dinlen hic kalma ddı ve Bı anda sancı geldi 10,pcakya,dusuk yaptım 😔 adet oldum ve bittikten sonra ara, ara kanamam odlu doktora gittim soktırurucu verdı 10 martta adet oldum ve bugun yumurtalama gunum
Seherbektasb mlsmrtgll gorundum adet duzenleyıcı verdı ve adet oldum 10,marta bugun ıse yumurtalama gunum ınsalalh, bu ay tekrar nasıp olur
mlsmrtgll Seherbektasb ama değerlendir bu günleri bazen yumurtalara zamanında hafif lekenlenmeler olabiliyormuş