Çok sevindim sonuçumun güzel olduguna daha önce 2 düşük yaptım şuan iğne coraspirn progestan kullanıyorum daha önceki hamileliklerimde keseyi geç gördük muaneye giderim odadan geri çıkarım beklerim su içerim saatlerce 2 aylıktı biride1 aylıktı bunda da 12. Haftada 2 li teste gittimde aman allahm inanamadm minnacık bebiş nasıl şaşırdım hala korku endişe var rabbim hiçbir anneyi evladıyla sınamasın sağ saglım kucagımıza hayırlısıyla almak nasip olsun bir an önce de şu virüs illetinden kurtulmak umuduyla rabbim bizi sevdiklerimizi korkusun 🙏🏻🙏🏻