cansel30 Kızlar bugün ikili teste gittim doktor cinsiyet için erkek dedi 11+5 deyim hiç beklemiyordum cinsiyetini söylemesini şaşırdım.. benim gibi erken öğrenenler var mı aranızda..
Sumru cansel30 ben 🙋🏻♀️ 11. Haftamdayım Bende muayene için gittim bebeğimin ense burun kordon baş vs ölçümleri yaptı bence kıza benziyor ama emin değilim dedim net birşey söylemedi tahmin yaptı sadece 😀
Hanife05 cansel30 aynı yaşadığını yaşadım önce erkek dedi sonra kız dedi şimdi yine erkek ama net değil dedi😅
akovalardan cansel30 bende 12 .haftada öğrendim hatta doktorum kesin dedi pipisi falan diye de gösterdi ben yine de etrafıma söylemedim acaba değişir mi yoksa yanlış mi gördü diye şuan 17 .haftamdayım hala aynı Rabbim sağlıkla gelmelerini nasip etsin Hayırlı evlat olsunlar
cansel30 Hanife05 tahmin etmedi ki kesin dedi hatta bize pipisini gösterdi biz tam anlamasakta gösterdiği şeyi görebildik 😊 hocam sonra değişir mi dedim bak göstereyim dedi