Benimde değerlerim sizinle aynı. 10,tane doktora sordum hepsi risk yok dedi. Üçlü zaten önerilmiyor dörtlü daha çok öneriliyor Muş ama ben yaptirmicam çok kişi ile görüştüm yanıltıcı olabiliyormuş. Ayrıntılı daha önemli imiş ona girecegim. Herşey Allah dandır dua edeceğiz. 🤲