Ysmogretmen Annelerim merhaba benim 3 ayım yeni bitti 12 hafta 4 günlüğüm hala yemek yiyemiyorum doğru düzgün onun yerine yiyemeyince meyvelerle destekliyorum ne yapmam lazım şu günler de hastahaneye de gidemiyorum zaten of of
Rabianurr Ysmogretmen Canım ben 5 ay yiyemedim sürekli küstüm sadece sabahları tost yiyordum doktorum mide bulantısı ilacı vermişti onunla iyi oldum sende tost vs mideni rahatsız etmeyecek şeyler ye kaşar vs doktorunuza arayabilirsin sürekli katı yiyip kabızlık sorunuda yaşayabilirsin valla allah yardımcın olsun 🤲
Selen2688 Ysmogretmen bende öğleyim eskiden sadece ögürtü olurdu şimdi sabahları su içsem kusuyorum13+2 m bende iştahla yemek yemeği özledim
Rabia26 Ysmogretmen 20 haftalık olduk cnm halen düzene oturtamadım yemeğimi nefsim çekmiyor yani ne bulantım ne de kusmam var çok şükür
annecikk_ Bende oyleyim Allah yardimcimiz olsun meyve yiyorum daha yeni canim bi salata cekti bol limonlu tavuklu misirli yedim.. Yemek yemekten korkar oldum ama deli gibide aseriyorum yiyincede fenalasiyorum.. 🤦🏻♀️ Nolcak bu halimiz 8+4🙈