Kaderugr https://imgyukle.com/i/JmCpdY Bu test bugünün yumurtlamadan sonraki 11 gün testi yani normalde kontrol çizgisi hep çok netti ve kıpkıpkırmızıydi normali yani ama şu iki gündür kontrol çizgisi böyle daha açık gibi neden olabilir acaba
Nuriay Kaderugr Belki hamiliktir bi belirtin varmi canim ? Yumurtlamanin 14 cu gunu beta hcg ya garanti olsun bak o zaman varsa gebelik mutlaka cikar zaten cabuk yapip kafani karistirma sakin