Mustafaemine tabikide canım normal hayatın gibi devam ediceksin sadece iş yapmak yok diyo doktorlar benim kagıdımda süpürge yapmak yasaktı ilişki yasaktı agır kaldırmak yasaktı ama oturabilirsin yatabilirsin ben 12 gün dinlendim sadece oturmayada gittim misafirliğe arabayada bindim yani ben biraz temizlik hastasıyım duramam yerimde ev dagınık bile olsa ondan kaynanamda kaldım ama insan olur olmaz tedirgin oluyor yavas haraket ediysn falan he bide hergün iğneye gittim geldim ben yarım saat git gel sürüyor du yani yürüyüş gibi hasta gibi hissetmene gerek yok canım umarım bebişin senledir ve tutar 🙏