Hayırlı akşamlar anneler ben 6 senedir tip 2 diyabet hastasıyım insülin kullanmıyorum şuan 22+1 haftalık hamileyim bugün sağlık ocağına gittim ebe şeker yüklemesi yapılcak dedi kendisi şeker hastası olupta şeker yüklemesi yapan varmı acaba kafam çok karışık 🙄😐