arzu_glyprk Çok mutluyum sancım felan hiç birşeyim yok. Doktorum muane etti 1 cm açıklık var dedi kaç gündür yapmadığım şey kalmamıştı 🥰 büyük motivasyon oldu bu bile☺️
spiker_anne arzu_glyprk ayyyy doktor şu kadarda olir dogum falan dedi mi canim ya vakit tahmininde bulundu mu
DenizFerhat arzu_glyprk ilk gebelik mi? Bnmde 1 cm var ama doktorum yok dedi tuşede 1 cm çıkıyor doktorum ilk doğum old için yok diyor 😕😕
Canan9627 arzu_glyprk benimde bu gün kontorülm vardı 39+3 haftalıgız 2cm dedi ama alttan muayane ettiği için kanamam var leke seklinde olması gerekirken adet kanaması gibi😩
arzu_glyprk kbracbc bende hiç yok ama egzersiz felan yapıyorum 1 haftada başardım 😂 umarım doğumda çabuk olur
arzu_glyprk spiker_anne bulundu canım 😂 pazar günü dedi 😂 baya heyecanlandık bi ihtimal bakalım hayırlısı