sağlıkla büyütün 🙏🏻 Ben de çok tedirginim haftaya randevum var 37.haftadayım doktorla konuşacağım hastaneler kötüye gidiyor korkuyorum sizin nasıl oldu kaç kg doğdu çok ağrılarınız oluyor mu hastane de çok tutmuyorlar diyorlar siz kalacak mısınız kafamda deli sorular hep aklımda bu durumda gerçekten 😐