Hayirli sağlikli aksamlar hanimlar 30+6 haftaligim bugun ile 3 gundur cok aferdesiniz isal olmusum geçmedi meyve gayet guzel yiyorum su vs süt meyve suyu iciyorum ama karin agrisi yapiyor lavaboya zor yetisiyorum benim gibi olan vrmi yada bebegime bir zarari olurmu aceba korkuyorum bu coronadan hastaneyede gitmedim gitmekte istemiyorum mide bulantimda oluyor