Burcuozkan Merhabalar bugün kontrole gittim kese oluşmuş henüz kalp atışı için 10 gün sonra gel dediler ama adetime göre şuan 6+2 olmam gerek ama keseye göre 4 5 haftalık dedi sizinde öylem mi ?
zeyzey95 Burcuozkan normal canım geç döllenme olmuş olabilir belki. Bende ilk gittim 5 haftalık dedi ama daha fazla olması lazımdı adete göre geç hamile kalmışsın dedi 1 hafta sonra 6+5 dedi 5 gün fazla çıktı yani.
cocukgelisimcielmas Burcuozkan benimde böyle oldu doktor bir şey söyledi mi? Betanız kaç bu arada? Kaç mm olmuş kese
mlsmrtgll Burcuozkan geç döllenme olmuş olabilir ultrason sonucunu baz alıcaktır doktorunuz 🙏🏻🌸 rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin
Burcuozkan cocukgelisimcielmas geçen hafta cumartesi yaptığımda hcg 1113 dü dün dr gittik kesem 0.85 mm dedi
zeyzey95 Burcuozkan 6+5 dediği gün karından bebek gözüktü kalp atışı için vajinal baktı kalp atışını da duydum
Burcuozkan zeyzey95 bizim dr hiç önermedi bile vajinaldan bakalım diye bende dr değiştirdim bu başlangıçtan itibaren 3. Dr