Merve2858 Anksiyeteden dolayı doktorum norodol damla verdi günde 6 damla.kullananlar var mı yardımcı olabilir mi tedirginim baya 😔
Cerenssn Merve2858 ben norodol damlayi çok kullandim ama hamile kaldigimda doktorum biraktirmisti hamileyken kullaniliyormu hicbilmiyorum
Buse96 Canım merhaba bende kaygı bozukluğu için gittim. Bana da o damladan verdi doktorum günde 2 damla çok kötü hissedersen maksimumum 4 damla dedi
Merve2858 Buse96 zararı yok dedi ama insan yine de tedirgin oluyo.12. Haftamdayım daha fazla bekleyemedim ama içim içimi yiyo
Buse96 Hergün kullanmamaya çalış canım kaygılarınla baş edemeyip çok kötü hissettiğinde kullan veya o an kafanı dağıtacak bişeylerle ilgilen baktın olmuyor o zaman kullan
Merve2858 Buse96 psikolojik mide bulantisi icin verdi. Zofer dahi fayda etmedi bulantiya.sanirim her gün kullanmak zorunda kalicam 😔korkuyorum
Merve2858 Cerenssn sorunumu anlatınca direk yazdı doktor hatta istedigim kadar kullanabilcegimi de söyledi.doktoruma sa güveniyorum ama işte 😔