Minigim123 saadetcaparrl 5 kez çatlatma iğnesi vuruldum ama malesef kalamadım. 2. Bebeğimi istiyorum bu arada. Ama çok fazla hamile kalan var. Nasip kısmet..
saadetcaparrl Zehra321 bende çatlatma iğnesiyle hamile kaldım ilk gebelik henüz 6 haftalığım belirtilerim yok. Hastaneye gittiğimde kan tahlili yaptım gebe olduğumu öğrendim doktor düşük riski var progestan iğne verdi korkuyorum düşük falan yaparsam pazartesi doktora gidecem bakalım allah yardımcım olsun🤲
Zehra321 saadetcaparrl nasıl bir belirti bekliyorsunuz ki? Benim 8. Haftadan sonra belirtilerim başladı. Bazılarının hiç başlamıyor
saadetcaparrl Zehra321 anladım canım teşekkür ediyorum sizinde düşük riskiniz varmıydı progestan iğne kullandınızmı
Yumak Ben ilk çatlatma iğnesi denememde çok şükür ki hamile kaldım, Allah inşallah hayırlısıyla size de nasip eder.
Zehra321 saadetcaparrl düsük riskim yoktu ama yinede yazmıştı o iğneden. Çok kullanmadım iki tanesini vuruldum bıraktım