hulya_1919 Mgmg kimyasalda korunmana gerek yok ben 3 ay korunacağım rahim kendini toparlasın diye ama doktor normal Doğum yaptığım için rahim zarar görmedi dedi
hulya_1919 Eros doğru insanın elinde olmuyor bazen benim korunma sürecim bitsin diye bakıyorum deneme yapınca en azından umudun oluyor
Eros hulya_1919 insan o umutla işte daha da stres yapıyor nerdeyse her ay Hamileyim acaba diyip sürekli ergen gebelik testi alıyordum. Rabbim inş tez zamanda nasip etsin sanada🤲