Genelde saglık ocaklarında 50 g yapılır yüksek cıkarsa hastaneye sevk eder , kendi doktorunuzda az yüksek bile olsa oda 100 g lı yaptır der. İlersi için de risk taşıdığımızı biliyorsınuzdur umarım.
Hastanede önce ac karnına 6 tüp kan verirsiniz hemen ardından icersiniz ve 1,5 ,2 , 3,5 saat sonra olmak üzere 3 kere daha kan verirsiniz. Tam şeker sayımı denir zaten