Çok kötü bir gün geçiriyorum , 20+1′iz bugun genel muayenem vardı doktorum kalbinde parlaklık olduğunu söyledi detaylı ultrason istedi. Kalbinde bir kaç fekal ekojenik olduğunu söylediler. Fetal eko önerdi radyoloji uzmanı , ama doktorum ortalık karışık gerek yok dedi 10 gün sonra tekrar gel dedi. Bana ne söylediler ne anlattılar anlamadım üzüntüden. Bilgili olan anneler lütfen yardımcı olur musunuz? Ne yapmalıyım neyden kaynaklanıyor? En önemlisi bebeğimde bir hasar bırakır mı , kendiliğinden geçer mi? Çok korkuyorum 😔