Merhaba sevgili arkadaşlar, 6 buçuk haftalık hamileyim. 11 gün önce idrar testi yaptım sonra kan testi yaptırdım ikisinde de pozitif çıktı. 1 hafta kadar önce ultrasonda kese görüldü, tekrar kan testi yaptırdım onda da bakılması gereken tüm değerlere bakıldı normal dendi. Ama bir değer için sınırda dendi, görümcem doktor o değeri kadın doğumcu bir arkadaşına sordu, arkadaşı önce sınırda dedi sonra normal gerek yok hastaneye gitmesine dedi. O değer normalin dışında olursa gebelik bitene kadar bi ilaç almak gerekiyormuş öyle demişti görümcem. Arkadaşı da gerek yok diyince bir şey yapmadım bir daha doktora da gitmedim. Bir sorun çıkacak diye korkuyorum ama korkudan hastaneye de gidemiyorum henüz bir doktorum da yok ne yapacağımı bilemiyorum. Bu arada diğer tüm belirtiler devam etmesine rağmen hafif bir bulanıp geçme dışında bariz bir mide bulantım filan olmadı acaba boş gebelik gibi bir durum olabilir mi diye bir yandan da bundan endişeleniyorum. Sizce bir problem var mıdır? Siz olsanız hastaneye gider misiniz?