Bugun betam düştü 6 haftalik dediler birini kaybediyoruz dediler pazartesi 10415 cikmiati bugun 6144 düştü muayene oldum alttan birino kaybediyoruz dedi doktorum ama benim kanamam yok agrim var o da cok yok nasil düşücek anlamadim bu durumu yasayan bilgisi olan var mi?