Yasevita 12+6 günlük hamileyim. Nefes almak da zorlanıyorum. Kimi zaman yemek yerken sanki nefes alamıyorum gibi hissediyorum. Bu koronovirüsün belirtilerinde de nefes darlığı var ya, o da korkutuyo beni. Ama evham mı yapıyorum acaba diyorum. Bu tarz sorun yaşayan başka biri var mı acaba normal mi
Sare34 Yasevita canım bende 6 haftalığım bende nefes alıp verirken sanki tıkanıyor gibiyim zorlanıyorum, bazen evde nefes alamadığımı farkedip balkona çıkıyorum, korkuyorum ama inşallah ciddi birşey değildir😐
Yasmnguull Yasevita bende 12 haftalığım benimde öyle canım tıkanıyorum sanki nefes açlığı çekiyorum zayıf oldugum halde
Gunsss Bende 12. Haftadayım benimde öyle Bazen kendi kendime şarkı söylerken nefesim yetmiyor, evin içinde odadan odaya giderken nefes nefese kalıyorum.
_HB_ Panik atak olabılır kızlar rahat olun. Fahrettin koca direkt solunum etkilenmez diyo, oncesinde illaki bi grip belirtileri olurmus. Benımde ara ara nefesım gidiyo geceleri ozellikle, panık atak yani. 😔
Sare34 Baş ağrınızda oluyor mu? Ben başımı kaldıramıyorum gebelikte baş ağrısı olur mu bilmiyorumda ilk gebeliğim