Kayacir darısı bize inşallah Allah sağlık ile büyütmeyi nasip etsin meleğinizi 😘😘 Rbbim bağışlasın size ,bizde 40+0 ız bgn kontrole gttk sancı çıktı ama 1 parmak acılma var yzıldı kagıda doktorum ona yok gözüyle baktı bebişte kilolu dedi salı günü karar vericz dedi inşallah o güne kadr kndisi gelir kızım