Semiha89 E-bebekten kendi markasını Baby Plus aldım 450 TLye Şuan 420 TL hatta. Çok beğendim açıkçası kumaşı vs de güzel birde kuzenim yandan pencereli almıştı bana öyle alma biraz büyüyünce uyanıp ordan kendileri çıkıyor sen ev işi yaparken farketmiyorsun tehlikeli oluyor en güzeli uyanınca ağlasın sen bak demişti o yüzden yandan pencereli almadım.